Starbucks lansează trei noi băuturi, Teavana® Tea Lattes, făcute cu ceai din frunze întregi, măcinate în pudră, alături de o plăcintă de mere, pentru cei care țin post sau vor să savureze o prăjitură vegană. Starbucks a încheiat anul 2017 cu 38 de cafenele în România.
Clienții pot încerca cele trei arome noi, Teavana® Rooibos, Matcha sau Apple Rooibos Tea Latte, realizate din ceai de înaltă calitate, măcinat extra fin, combinat cu lapte cald și spumă.
Matcha Tea Latte se întoarce conținând pudră de ceai verde, lapte și spumă. Rooibos Tea Latte are o aromă ușoară de nuci dulci și poate fi consumat cu sau fără sirop. Apple Rooibos Tea Latte completează gustul Rooibos cu aroma dulce de mere.
Aceste noi băuturi, savurate atât în varianta caldă, cât și rece, fără arome artificiale, fără zahăr adăugat, pot fi completate de Starbucks barista cu lapte obișnuit sau cu lapte vegetal (soia, migdale sau nucă de cocos).
Noile Teavana® Tea Lattes și plăcinta vegană se găsesc în toate cafenele Starbucks din țară în perioada 6 martie – 30 aprilie 2018.
Noi cafenele deschise
Starbucks a încheiat anul 2017 cu 38 de cafenele. Le vom aminti aici pe cel mai recent deschise. Astfel, Starbucks România a deschis în 30 decembrie primul Starbucks drive thru, în Militari Shopping Center şi o cafenea pe Lipscani, vizavi de restaurantul La Mama. Asta după ce în 28 decembrie a deschis noi cafenele în Orhideea Grozăveşti şi la Auchan în Drumul Taberei. Tot în decembrie, renumitul lanţ american de cafenele a deschis unităţi în Sibiu şi Braşov.
Despre Starbucks
Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company aprovizionează și prepară cafea arabica de cea mai înaltă calitate. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.
Despre AmRest
AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă, de asemenea, operațiunile în Europa de Vest, Rusia și China. AmRest operează branduri cunoscute la nivel internațional, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul lui La Tagliatella și a două concepte chinezești: Blue Frog și KABB. În prezent, compania deține aproximativ 1650 de restaurante în 16 țări.