Kaufland România a publicat primul Raport de Sustenabilitate, care prezintă realizările companiei și impactul activității sale în anul financiar 2016 – 2017 (01.03.2016 – 28.02.2017).
Rezultate cheie despre activitatea Kaufland România 2016 – 2017 (martie 2016 – februarie 2017):
- Peste 110 milioane de euro a investit compania în 2016 în modernizarea și extinderea rețelei;
- Peste 70% din furnizorii companiei sunt români;
- Peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone.
Kaufland – angajator responsabil
- 15.478 de angajați lucrau în companie la data de 28.02.2017.
- 36 de ani este vârsta medie în echipă;
- Și în 2016-2017, salariul minim la Kaufland a fost mai mare decât cel minim legal; în prezent, venitul oferit de Kaufland România lucrătorilor comerciali este de 2.800 lei brut pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât și tichetele cadou oferite de Crăciun și de Paște.
- Compania oferă angajaților asigurare de sănătate, zile de concediu de odihnă, tichete de reduceri și alte beneficii;
Raportul este realizat cu respectarea standardului internațional de raportare Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea de conformitate Core.
Compania a apelat la serviciile unui furnizor independent care a realizat un proces de verificare a informațiilor conform standardului internațional AA1000AS.
Totodată, Raportul a fost validat de Global Reporting Initiative pentru conformarea cu cerințele impuse de standardele de raportare în ceea ce privește realizarea Indexului de Conținut.
Raportul analizează activitatea companiei în ceea ce privește dezvoltarea angajaților, contribuția în cadrul comunităților, investițiile în lanțul de aprovizionare sau protecția mediului – și oferă, de asemenea, informații privind performanța companiei din perspectiva dezvoltării sustenabile, alături de o serie de obiective și ținte asumate pentru următorul an financiar.
Credem cu tărie că raportul este un prim pas pentru a susține o călătorie comună către un viitor mai bun pentru noi și pentru generațiile următoare. Suntem aici pe termen lung și vrem să ne dezvoltăm sustenabil împreună cu societatea și economia României, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România.