Starbucks introduce o alternativă reutilizabilă la ediția limitată a paharului roșu de sărbători din 2015, ca o consolidare a angajamentului față de strategia sa declarată de reducere a deșeurilor.

Asta după ce în luna martie a anului trecut, Starbucks a anunțat dezvoltarea unui pahar complet reciclabil, iar în iulie a promis să elimine paiele de plastic de unică folosință până în 2020.

Începând cu 23 noiembrie, paharul roșu reutilizabil de sărbători va fi disponibil în toate cafenelele Starbucks din România.

„Introducerea unui pahar reutilizabil printre paharele noastre iconice de sărbători este modul prin care ne menținem angajamentul față de practicile ecologice”, a declarat Karol Żuradzki (foto mai jos), director regional Starbucks pentru România și Bulgaria.

Anul acesta, Starbucks a marcat al unsprezecelea an pe piața din România, unde numără 45 cafenele în 12 orașe. Amintim că lansarea primei cafenele Starbucks în România a avut loc în anul 2007.

Despre Starbucks

Cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator independent de restaurante din Europa Centrală și de Est. Compania își dezvoltă, de asemenea, operațiunile în Europa de Vest, Rusia și China. AmRest operează branduri cunoscute la nivel internațional, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul lui La Tagliatella și două concepte chinezești: Blue Frog și KABB. În prezent, compania deține aproximativ 1.650 de restaurante în 16 țări.