Ritmul deschiderilor de noi magazine Carrefour în România va fi la fel ca în anii 2017 şi 2018 iar vânzările online nu vor frâna expansiunea fizică. Unităţile fizice ajută vânzările online, având parţial rolul de „depozite” pentru acestea din urmă, a declarat Cătălin Samara (foto mai jos), director de operaţiuni al Carrefour Romania, răspunzând unei întrebări Retailers.ro.

În anii din urmă, marele retailer a deschis 2-3 hipermarketuri anual, pe lângă magazinele de dimensiuni mai reduse.

Ieri, 4 decembrie, s-a deschis hipermarketul Carrefour Corbeanca, în incinta centrului comercial DN1 Value Centre. Noul magazin are un nou concept de WineSquare Shop & Bar la care au avut o contribuţie importantă cei de la Fratelli, tot în unitate fiind și o zonă dedicată gurmanzilor, cu sesiuni zilnice de live cooking.

Hipermarketul din Corbeanca, al cărui director este Ionuț Nițoi (foto mai jos) este al 37-lea deschis de Carrefour în România.

Carrefour Corbeanca se află în DN1 Value Centre, dezvoltat de Prime Kapital şi are peste 90 de comercianți pe o suprafață de aproximativ 46.600 metri pătrați.

Pe carrefour.ro poți alege dintre peste 200.000 de produse non-alimentare, faci comanda online şi poți opta pentru livrarea la domiciliu sau pentru ridicarea din hipermarket. În plus, ai la dispoziție aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care se pot comanda preparatele gastronomice și nu numai. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.

Carrefour Corbeanca, pe scurt:

✓ 200 de angajați;

✓ 900 de locuri de parcare gratuite;

✓ WI-FI gratuit;

✓ Case Self Service – unde clienții își pot scana produsele și achita direct cu cardul sau cu CarrefourPay;

✓ Posibilitatea de a utiliza aplicația Carrefour Pay prevăzută cu self scan, verificare preț în magazin, informații promoționale, plata cu mobilul și acumularea de puncte digitale;

✓ Aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii își pot comanda preparatele preferate din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasă. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.

✓ MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);

✓ Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);

✓ Zonă de încărcare telefon mobil

✓ Spațiu de relaxare

Aplicaţii Carrefour

În România, grupul Carrefour are şi www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe oraşe pot comanda, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat şi aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia clienţii pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat.

Anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

În 2017, retailerul a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români.

Despre Prime Kapital:

Prime Kapital este un dezvoltator, investitor și operator imobiliar important, activ în Europa Centrală și de Est. Cu o prezență amplă pe piața din România , Prime Kapital este integrat pe verticală, având o echipă de peste 200 de specialiști în domeniul imobiliar, ce îmbină competențe multi-disciplinare și acoperă întregul lanț valoric, specific dezvoltărilor imobiliare, de la achiziția, designul și construcția proiectelor, la închirierea, vânzarea și administrarea proprietăților.