Starbucks a deschis prima sa cafenea stradală în Piața Romană, numărul 8, într-o clădire care a fost complet restaurată. Cafeneaua are o suprafață totală de 276 mp și o terasă de 60 mp.
Amintim că anul trecut, marele lanţ de cafenele a deschis încă 8 noi unităţi pe plan local şi a sărit de pragul de 50 de cafenele în România (mai precis, a încheiat anul 2019 cu 53 de cafenele).
„Deschiderea noii cafenele din Piața Romană este un pas strategic important pentru noi”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România şi Bulgaria.
Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs.
Noua locație își așteaptă bucureștenii cu băuturi personalizate pe bază de espresso, gustări, cafea boabe și ceaiuri pentru acasă, precum și o gamă diversificată de produse de retail.
Cu peste 25.000 de cafenele pe Glob, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.
Despre AmRest
AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie.