În 2022, datorită producției foarte bune de struguri, estimările arată că Domeniile Ostrov vor obține în 2023 peste 8.000.000 de litri de vin, compania devenind unul dintre liderii pieței vinurilor din România.

La Domeniile Ostrov a început culesul viei. Primele estimări arată că se vor obține circa 12.000 de tone de struguri de vin, o cantitate peste așteptări.

În plus, datorită vremii, calitatea strugurilor este deosebită. Aproape 80% din arealul Domeniilor Ostrov poate fi irigat, iar acest lucru a contat mult la obținerea unei producții peste așteptări în contextul secetei din acest an.

La șase luni din 2022, Domeniile Ostrov au atins vânzări de 20 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de aproximativ 7% față de aceeași perioadă a anului trecut.

“De-a lungul timpului, am acordat o atenție deosebită viei, având alături de noi, specialiști buni și dedicați, investind în sistemul de irigații”, a declarat Oana Belu, coproprietar Domeniile Ostrov.

Investițiile în tehnologie și calitatea solului permit Domeniilor Ostrov să producă o gamă variată de vinuri.

Investițiile din ultimii ani în tot ce înseamnă Domeniile Ostrov, de la vie la tehnologii de ultimă generație, se ridică la peste 40 de milioane de euro. Compania deține un areal viticol de 1.300 de hectare în județul Constanța, DOC Oltina și IG Terasele Dunării, iar principalele branduri vândute în HORECA și retail sunt Legio, Ritual, Magnum Cuve Rose, Wine for Black Angus, Naiada, NOE, JOC, Art Folclor-Cocoș, Istros și Vinăria Ostrov.

Domeniile Ostrov a încheiat 2021 cu afaceri de 40 milioane lei. Vinul rose a reprezentat cca. 30% din vânzări, anul trecut investitorul vânzând 1,2 mil. litri vin rose în România.