Penny Market continua modernizarea

Penny Market, unul dintre cele mai cunoscute lanturile de hipermarketuri ce detine 136 de unitati, continua si in 2013 procesul de modernizare si expansiune a magazinelor, iar una din deciziile de modernizare a fost schimbarea sloganului din “La indemana!”, in “Stie de ce place”.
“<<Stie ce ne place>> este noul slogan pe care Penny Market, reteaua de magazine de tip discount a grupului REWE Romania, se repozitioneaza la inceputul anului 2013, pentru a desavarsi procesul amplu de modernizare inceput in anul precedent” , precizeaza reprezentantii retailerului intr-un comunicat de presa.
Penny Market a inceput procesul de modernizare inca din 2012, cand a adus pe piata de retail autohton un nou concept- “Ambiente”, concept testat pe mai multe piete de retail din Europa. In acest fel, retailerul a imbunatatit sortimentatia produselor, prin comercializarea a tot mai multe produse proaspete, printre care se numara produse fabricate in Romania, existente in unitatile Penny in proportie de 60%.
In cadrul aceluiasi proces de modernizare, Penny Market a inclus si amenajarea unui raion de brutarie, ce furnizeaza produse de panificatie calde, scoase din cuptorul propriu.