Reteaua de 32 de magazine din Romania a adus  METRO Cash & Carry vanzari de 1,018 miliarde de euro in anul financiar 2012, a anuntat miercuri compania.

“In 2012 ne-am definit clar prioritatile strategice esentiale, pentru a pozitiona compania noastra mai aproape de clienti. Am pus in aplicare cu succes o serie de masuri adaptate la dorintele de afaceri ale clientilor, pentru a continua sa consolidam valoarea clientului, precum si competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizand o crestere pe termen lung”, a declarat Dusan Wilms, directorul general al METRO Cash & Carry Romania.

Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: cinci centre in Bucuresti, cate doua centre in Brasov, Constanta, Timisoara si Pitesti si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.