Meda Prod, unul dintre primii 20 de producatori de mezeluri din Romania, introduce pe piata un nou brand pe segmentul economic: 1 Mai.

Mezelurile au fost lansate deja in magazine alaturi de campania in-store, care are ca obiectiv pozitionarea acestui brand ca mezelurile clasei muncitoare. Sloganul campaniei este ”Mezeluri pentru cei care merg la munca, nu la birou”.

“Diferentierea pe piata mezelurilor, unde toti spun traditional sau gustos, e greu de obtinut. Pentru noi este primul brand care se adreseaza unui segment de consumatori la care primeaza pretul produsului.” , a declarat Mihai Dinculescu, senior brand manager, Meda Prod.

”In Romania exista multi oameni simpli care muncesc mult, care adesea trebuie sa faca munca fizica si care au nevoie de un combustibil pe masura, care sa le dea energie si forta pentru efortul zilnic la care sunt supusi. Am vrut sa ne adresam acestor oameni intr-un mod cat mai direct, pentru ca produsele au fost gandite special pentru nevoile lor. Pentru ca nu e suficient sa fie bune, trebuie sa fie si indestulatoare”, a adaugat Diana Caracota, planner Propaganda, agentia ce s-a ocupat de acest brand.