Producatorul de bere HEINEKEN Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri neta in valoare de 1.120 milioane de lei, in scadere cu 5% comparativ cu 2012.

“Anul 2013 a fost un an dificil, in care vremea nefavorabila, nivelul scazut de incredere al consumatorilor si majorarea accizei au dus la o scadere a pietei de bere in Romania. In ciuda acestor conditii economice dificile, ne-am mentinut pozitia de lideri pe piata cu ajutorul portofoliului puternic, a investitiilor in marci si a inovatiilor. Cota noastra de piata in valoare a crescut, dovedind faptul ca strategia noastra pe termen lung continua sa dea rezultate bune”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN Romania sublinind rezultatele pozitive pentru marcile Bucegi si Neumarkt, care au inregistrat cresteri in cota de piata in volum si valoare.

Anul trecut portofoliul HEINEKEN Romania s-a dezvoltat in continuare: compania a lansat berea Bucegi la doza  si Ciuc Radler Fara Alcool.