Floraria online Floria a demarat un proces de extindere, urmand sa fie investita suma de 200.000 de euro pana la finalul lui 2015.
Prima etapa a planului cuprinde dezvoltarea businessului in zona corporate si a evenimentelor personale si demararea unui proces de rebranding si repozitionare.
“In aceasta prima etapa de extindere a businessului Floria ne propunem sa devenim foarte prezenti in zona B2B, pastrand in acelasi timp pozitia de lider pe piata vanzarilor online de flori. Tot acest proces a fost pregatit in ultimele luni.”, a declarat Marina Matei, e-Commerce Manager Floria. Parte din aceasta etapa strategica pentru Floria este si atragerea de parteneri la nivel national.
In prezent, Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 80 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore prin intermediul celor peste 140 parteneri actuali. Orasele din Romania in care se trimit cele mai multe flori prin Floria.ro sunt: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Galati, Cluj.