COS deschide primul magazin în România, pe Calea Victoriei

Brandul de fashion COS (parte din grupul H&M), intră pe piața din România prin deschiderea unui prim magazin în București. Tranzacția a fost intermediată de Colliers International, iar spațiul măsoară 900 mp și este structurat pe două etaje, într-o clădire istorică de pe Calea Victoriei.
Deschiderea magazinului COS completează lista brandurilor premium prezente pe piața din România, Calea Victoriei fiind în continuare destinația preferată a retailerilor de fashion care se adresează clienților cu venituri peste medie din Capitală. Zona din imediata apropiere a hotelurilor Radisson si Hilton rămâne cea mai atractivă pentru brandurile de lux, având expunerea cea mai mare pentru turiștii cazați aici, dar și datorită parcării generoase din apropiere.
COS face parte din grupul suedez Hennes&Mauritz, având o poziționare premium și se adresează unui public cu venituri peste medie. A fost lansat pe piață în 2007 și este după H&M, al doilea cel mai mare din portofoliul grupului suedez, fiind prezent cu peste 150 de magazine în 20 de țări din întreaga lume. Iată cum arată vitrina COS dintr-un mall din Dubai, E.A.U.:
„Clădirea cu caracter istoric din apropierea hotelului Radisson care va găzdui primul magazin COS, a fost propunerea cea ma potrivită, fiind aliniată modelului pe care brandul îl urmează și în alte orașe europene. Calea Victoriei rămâne în continuare o arteră comercială cu tradiție, destinată clienților cu venituri medii și ridicate, acolo unde branduri de renume precum Gucci, Burberry, Max Mara, Furla, Musette sau Antony Morato au dechis deja magazine. Brandul COS este unul mult așteptat pe piața din România, fiind una dintre cele mai importante intrări pe piața locală, în materie de branduri de fashion”, a declarat Simina Niculiță, Associate Director Investment, Colliers International.
Tot în aceasta zonă se va dezvolta un nou proiect pe locul fostului restaurant Cina, de lângă Ateneul Român. Dată fiind poziționarea zonei, estimăm că viitorul proiect va avea o zonă dedicată de retail și restaurante care se vor adresa aceleiași categorii de clienți pe care o targetează brandurile deja prezente pe Calea Victoriei. Brandurile premium aleg să deschidă primul magazin de obicei pe astfel de artere datorită caracterului unic pe care îl oferă clădirile istorice sau posibilității de a personaliza spațiul mai mult decât într-un centru comercial. Această zonă va prezenta cu siguranță interes pe viitor pentru orice nume noi vor intra pe piață sau pentru branduri care sunt localizate în alte zone care nu au un caracter atât de bine definit.
Grupul suedez Hennes&Mauritz este prezent pe piața din România cu brandul cu același nume încă din primăvara lui 2011, având în prezent, o rețea de 42 de magazine sub brandul H&M, în întreaga țară. Pentru anul financiar 2015, grupul a raportat vânzări cu 40% mai mari decât în anul precedent, de aproximativ 193,4 milioane de Euro.
Conform datelor Colliers International, în 2015, mare parte din retailerii internaționali prezenți pe piața din România au înregistrat creșteri semnificative ale volumelor de vânzări comparativ cu 2014, mai mari cu 10%- 20%.