Cora România deschide magazinul virtual cora.ro, o replică a magazinului clasic ce oferă consumatorilor accesul rapid la aproximativ 30.000 de articole, o ofertă triplă față de cea a serviciului coraDrive valabil până recent.

„Prin noua platformă cora.ro le propunem clienților noștri presați de timp o vizită virtuală în magazinul Cora, care este astfel gândit încât alegerea produselor favorite să fie o experiență simplă și plăcută. Platforma cora.ro este intuitivă și perfect accesibilă utilizatorilor de smartphone și tabletă”, a spus Philippe Lejeune, CEO cora România.

Unul din punctele forte al noii platforme este că poate analiza obiceiurile în materie de cumpărături ale clienților, ușurându-le căutarea pe site. Astfel, platforma definește, pe baza istoricului de căutare și a cardului de fidelitate, profilul cumpărătorului, care primește apoi recomandări și oferte în primul rând din gama produselor preferate.

Magazinul virtual este structurat intuitiv, pe universuri de consum precum alimente, băuturi, casă și familie, bebe și copii, pet shop etc.

Un alt atu este mobilitatea, caracterizată prin aceea că o comandă poate fi lansată nu doar de la birou sau de acasă, ci și atunci când clientul se află în trafic, în drum spre casă sau spre serviciu, prin scurta navigare pe site cu ajutorul telefonului mobil.

„Încercăm să aflăm ce caută clientul și să îl ajutăm să găsească produsele favorite într-un timp scurt, la cele mai bune prețuri, iar noua platformă cora.ro face posibilă corelarea fină a cererii cu oferta”, a completat Philippe Lejeune.

Noul site cora.ro este rezultatul firesc al creșterii interesului românilor pentru shopping-ul online, segment care, potrivit estimărilor cora România, va continua să crească.

Serviciul de livrare la domiciliu este disponibil consumatorilor care locuiesc în București și în zonele limitrofe, urmând ca până la finalul anului să fie extins și în țară, cu o primă lansare la Constanța. Patru puncte coraDrive, deschise în hipermarketurile cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza și cora Alexandriei din București, oferă posibilitatea ridicării, de către client, a cumpărăturilor comandate online.

Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coraDrive a fost extinsă la nivelul tuturor celor patru magazine din Capitală.

Cora drive