Carrefour România lansează Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte trei lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru porc, morcov și cartofi. Produsele sunt disponibile în toate hipermarketurile Carrefour din București, dar și la comandă, pe platforma BRINGO.

Produsele comercializate sub umbrela Filierei Calității Carne de Mânzat provin de la două ferme de carne din județele Argeș și Brașov, rasa Charolaise, animale care cresc pe pășuni de munte.

Carnea este tranșată și ambalată într-un abator specializat aflat în Râmnicu Vâlcea, iar produsele astfel obținute sunt livrate către hipermarketurile Carrefour din București, putând fi găsite în zona de Măcelarie-Autoservire. De asemenea, clienții vor putea găsi produsele din Filiera Calității Carne de Mânzat și pe platforma BRINGO începând cu această lună.

„Carrefour promovează produsele românești și producătorii locali, dovada fiind ponderea substanțială pe care produsele autohtone o au în magazinele noastre. Spre exemplu, pe segmentul carne regăsim carne de pasăre 100% românească, carne de vită în proporție de 90% din producție locală și aproximativ 60% carne de porc de la fermele din România”, a declarat Florin Căpățână (foto mai sus), Director dezvoltare durabilă și relații instituționale Carrefour.

Filiera Calității Carrefour aduce beneficii și micilor producători locali, oferindu-le acestora o serie de avantaje precum eliminarea problemelor de desfacere și susținerea logistică.

“Cea mai mare bucurie pentru orice fermier român este ca produsele sale să fie savurate de cât mai mulți consumatori”, a declarat Ionuț Piauru, Producător ferma Agricolă Vâlsănești, județul Argeș.

Pe scurt despre Carrefour

În România, grupul Carrefour are 318 magazine în țară,  hipermarketuri și supermarketuri, dar și magazinul de comerț online, Carrefour Online. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat şi aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat.

Anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

 

În 2017, retailerul a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer.