Casa di Peroni a ajuns la a patra ediție a restaurantului pop-up. Anul acesta, #CASADIPERONI este găzduită de către restaurantul Roberto`s, un loc cunoscut şi apreciat pentru specificul italian.

Casa di Peroni da Roberto`s  – Calea Victoriei nr. 104 – şi-a deschis porțile în perioada 18 Octombrie – 30 Noiembrie 2018 și își așteaptă oaspeții în fiecare zi, începând cu ora 18:00, cu o serie de momente inspirate din stilul italian.

În această toamnă, #CASADIPERONI aduce în prim plan conceptul “La Grande Italia”, starea de spirit italiană, prezentă şi inspirată în întreaga lume de Peroni Nastro Azzurro. Recreată în Casa di Peroni da Roberto`s prin şapte trăsături specifice italienilor: viaggio – ce reprezintă frumuseţile Italiei şi te inspiră să te conectezi la cultura locală, cucina italiana – una dintre cele mai apreciate bucătării, dolce far niente – momentul de relaxare îndrăgit de italieni, la bella figura – exprimată prin artă, fashion sau design, amici – plăcerea de a îţi petrece timpul alături de cei dragi, musica şi fiesta – petrecerile acompaniate de muzică live, La Grande Italia reprezintă şi berea premium italiană.

„Până la finalul lunii noiembrie, fiecare vizitator se va putea bucura de activităţi prin care vor regăsi Italia, de la meniu la seri cu muzică live şi DJ, dar şi alte surprize ce vor fi anunţate pe parcurs”, a declarat Bogdan Jianu (foto mai sus), Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

“Suntem încântați să găzduim Casa di Peroni în restaurantul Roberto’s cu specific italian din cadrul Athénée Palace Hilton. Prin această colaborare aducem și mai mult atmosfera Italiei în Roberto’s, iar oaspeții noștri se vor putea bucura nu doar de mâncarea italiană autentică din restaurant, ci de numeroase activități și evenimente care le vor aduce aminte de farmecul Italiei“, Rainer Gieringer, General Manager Athénée Palace Hilton București Italian street food şi cocktailuri cu Peroni Piccola.

Meniul Casa di Peroni da Roberto`s a fost special creat de către Alexandru Chioaru, chef de cuisine al restaurantului şi oferă în premieră o serie de mâncăruri ce au adus italienilor statutul de cea mai apreciată bucătărie – Italian Street Food, deliciosul Panino con Scamorza & Pancetta sau o porție de calamari gătiți exact ca în Napoli – dal Porto di Napoli Frittuta di Calamari aflându-se printre specialităţile din acest an. Mai mult, în meniu se regăsesc şi pizza şi pasta fresca.

Pentru cei care vor să se bucure de stilul dolce far niente, Casa di Peroni da Roberto`s îi așteaptă în fiecare zi să deguste un brunch delicios compus din aperitive speciale italieneşti precum prosciutto, mozzarella sau ricotta, dar şi o gelato vero preparată cu Peroni Piccola.

Alături de Peroni Piccola, meniul băuturilor din Casa di Peroni este completat de cinci cocktailuri inspirate din La Grande Italia. Realizate de către Federico Riezzo, mixologist şi brand ambasador Peroni Nastro Azzurro, Peroni la Primavera, Pegroni, Peroni Parma, Peroni Spritz și Peroni Pesca aduc mai aproape de consumatori prospețimea și efervescența Italiei prin ingrediente special alese, asezonate de gustul răcoritor Peroni Nastro Azzurro. Pentru pasionaţii de mixologie, Federico Riezzo o să fie gazdă pentru o serie de workshop-uri în perioada 30 Octombrie – 1 Noiembrie 2018.

Experienţe italiene în Casa di Peroni

Serate italiene îi vor încânta pe consumatori cu muzică live în fiecare vineri, iar serile de sâmbătă seară vor fi petrecute în compania playlist-urilor de inspirație italiană pregătite de o serie de DJ. Pentru a aduce mai aproape un colț de Italiei în inima Bucureștiului, Casa di Peroni da Roberto`s își așteaptă vizitatorii să arunce o monedă în Fontana di Peroni, inspirată chiar din renumita Fontana di Trevi.

Cum orice călătorie în Italia vine la pachet cu o amintire frumoasă, Peroni Nastro Azzurro invită publicul să îşi descopere latura italiană prin proiectul fotografic “The Italian portrait”, derulat în perioada 22 octombrie – 11 noiembrie 2018 prin care fiecare oaspete va putea păstra o amintire inedită a vizitei sale în Casa di Peroni.

Despre Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro este renumita bere premium italiană. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, disponibilă îmbuteliată (500 ml, 330 ml şi 250 ml) și draught.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, meantime, Azuga Nepasteurizată, și Stejar.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărci precum Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţionează sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).