Distribuitorul PPD Romania, a lansat pe piata romaneasca propriul brand de vodca, Tazovsky Vodka.
“Este primul brand propriu din portofoliul nostru si o noua provocare pentru societate. Intram pe un segment de piata extrem de competitiv, cel al brandurilor premium accesibile”, precizeaza Nearchos Papacharalampous, directorul general al PPD Romania.
Potrivit acestuia, piata din Romania este una matura, cu o oferta variata si cu produse bine stabilite, in care vodca isi adjudeca primul loc în vanzari.
Intr-o societate in care criza a creat dependenti de alcool – consumul de bauturi alcoolice in Romania ridicandu-se anual la 18,5 litri pentru fiecare adult roman, cu 20% mai mult decat media din Uniunea Europeana, segmentul de vodca e singurul care a crescut in fiecare an in perioada de criza. Astfel compania a identificat oportunitatea imensa pe care o are un brand de vodca construit astfel incat sa raspunda perfect asteptarilor consumatorului roman.
Tazovsky Vodka este obtinuta printr-un proces de distilare in sapte pasi cu ajutorul unei tehnologii inovative, care transforma un amestec unic de cereale pure intr-o bautura perfect echilibrata. Din luna iulie, a inceput distributia la nivel national a noului produs.
PPD Romania a incheiat 2011 cu o cifra de afaceri de circa 3,8 milioane de euro si un profit de putin peste 130.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.