Albalact, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a lactatelor, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 77 milioane de euro si un profit de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 27% fata de 2011, potrivit companiei.
Rezultatele se datoreaza si investitiei din 2012, cand Albalact a dublat capacitatea de productie a fabricii Raraul din Campulung Moldovenesc pentru fabricarea branzei de vaci. Potrivit companiei, acest produs a adus Albalact pe locul doi in topul producatorilor de branza proaspata de vaci, cu o cota valorica de 9%.
Pentru anul curent compania doreste sa-si diversifice portofoliul cu extinderi de gama si lansari de produse noi. “Urmarim consolidarea pozitiei in categoriile in care suntem lideri (lapte, smantana, unt) si cresterea in alte categorii (iaurt, branzeturi), cu mentinerea profitabilitatii. Alta prioritate pentru Albalact in 2013 este diversificarea portofoliului cu extinderi de gama si lansari de produse noi. Anul 2013 nu va fi un an mai usor, insa exista in continuare oportunitati de dezvoltare a business-ului. Sunt si categorii in lactate care cresc si vor continua sa creasca, iar noi mizam pe ele”, a declarat Raul Ciurtin, presedinte si director general al Albalact.