Distribuitorul local de bauturi alcoolice importate  – Tazovsky Vodka, Johnnie Walker, J&B, Smirnoff-, PPD Romania a inregistrat anul trecut afaceri de 26,1 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit comparabil cu 2011, de aproximativ doua milioane de euro.

Cifrele se datoreaza volumului vandut ce a crescut cu 7% fata de 2011, la  1,94 milioane de litri.

“In 2012, am reusit sa obtinem cresterea vanzarilor datorita parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume international si lansarii propriului brand de vodka, Tazovsky Vodka. Odata cu evolutia si diversificarea preferintelor romanilor pentru bauturi alcoolice de calitate, piata bauturilor alcoolice importate va fi in continua expansiune. Acesta este motivul pentru care intentionam sa diversificam portofoliul nostru de branduri, dar si sa le sustinem in continuare pe cele deja existente”, a declarat Nikolas Xystouris, director general PPD Romania.