Magazinul online de electronice si electrocasnice  eMAG.ro a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane de euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011, datorita in principal largirii gamei de produse.

” Anul 2012 a fost cel mai bun pentru Dante International, am acumulat experienta si am atras un partener puternic, grupul sud-african Naspers. De asemenea, am extins gama de produse disponibile pe emag.ro si ne-am extins in Bulgaria, experienta pe care o vom replica si in alte tari din zona”, a afirmat Iulian Stanciu, directorul general al Dante International, compania care gestioneaza site-ul.

Compania se astepta la inceputul anului 2012 la o crestere de 10% a pietei de electroIT, dar aceasta nu a depasit 4,5% chiar cu utilizarea la maximum a elementelor de marketing precum Brack Friday. Dar, potrivit oficialilor eMAg situatia vanzarilor din perspectiva retailului online este mult mai buna decat multe alte tari. Astfel piata online de profil reprezenta anul trecut 20,3% din vanzarile de produse vandute pe internet, fata de 16,8% cat este media europeana.
In acest an, ponderea online-ului este estimata sa ajunga la 23,7%, cea a comerciantilor independenti va stagna la 20,3%, retailerii specializati vor atrage 38,5% din vanzari, iar lanturile mari de hypermarketuri vor avea o cota mai redusa, de 17,5%.