Cora Romania si Carrefour Romania au inceput o larga campanie de promovare si loializare a  elevilor si parintilor, incepand de astazi programe de donatii.

In timp ce campania Cora Romania a vizat donatia a 700 de ghiozdana in 43 de scoli rurale din jurul Bucurestiului si a oraselor in care sunt hipermarketuri cora, Carrefour Romania ofera 37.000 de pachete cu rechizite si penare copiilor de clasa 1 din cele 15 orase in care este prezent cu hipermarketuri, cu ocazia inceperii noului an scolar.

In cazul Cora Romania, compania este la al doilea an de campanie, ar numarul de ghiozdane daruite este dublu fata de cel de anul trecut. Suma reprezentand contravaloarea totala a ghiozdanelor cu rechizite constituie 2% din vanzarile produselor marca cora in luna august, la care s-au adaugat contributii de la o parte din furnizorii cora.

Cu acordul si sprijinul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si al Inspectoratelor Scolare Judetene, Carrefour desfasoara  actiunea  in toate scolile din Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi, Cluj, Braila, Suceava, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Buzau, Drobeta, Botosani. Astfel, in perioada 16-27 septembrie, vor fi vizitate toate scolile din cele 15 orase. Actiunea a fost posibila cu ajutorul partenerilor  Danone Romania, Nestle Romania, Pepsi Romania, Apollo Mod Distribution si RTC Proffice Experience, care ne-au ajutat in pregatirea cadourilor.