Lidl Romania investeste 5 milioane de Euro in dezvoltarea sefilor de magazine din cele 185 de unitati din intreaga tara.

LidlAstfel toti sefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuala si urmeaza a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul careia profilul individual va fi analizat cat mai exact si mai complex cu putinta. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat si implementat, pentru fiecare sef de magazin, un program de perfectionare si dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

”Pentru ca Lidl crede in oameni si in potentialul lor, in performanta si in viitor, efortul companiei se doreste a fi unul pe masura. Suma de 5 milioane de euro investita in acest program este considerata a fi doar un inceput pe lungul drum  al excelentei manageriale pe care il vor parcurge angajatii nostri”, a declarat Maksymilian Braniecki, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Proiectul vine la pachet cu beneficii atractive si masuri pe mai multe directii: evenimente de scolarizare si dezvoltare profesionala in valoare de aproximativ 2 milioane de euro si pachet de dotari si beneficii suplimentare incluzand autoturism de serviciu (Skoda Rapid) si cheltuieli auto in valoare de  3 milioane de euro.