Centrul comercial AFI Palace Ploiesti, o investitie de peste 50 de milioane de euro, a fost deschis ieri – 3 octombrie, publicului dupa 16 luni de la demararea lucrarilor. AFI Palace Ploiesti inglobeaza 100 de branduri nationale si internationale – 90% similare cu cele existente in AFI Cotroceni Mal – si peste 7.000 mp de spatiu de divertisment.
Centrul comercial are ca ancora un hipermarket modern CORA, care ocupa 13.000 mp.
AFI Palace Ploiesti este inchiriat in proportie de aproape 100% de branduri de fashion precum Koton, H&M, Reserved, Musette, TimeOut, Collins, Nike, Aldo, Otter, Lee Cooper, Il Passo, Jolidon, Massini, Motivi, Jack and Jones, Braiconf, Kenvelo, Cropp Town, Leonardo, House, Carpisa si multe altele. In plus, cumparatorii se bucura de oferta multor retaileri precum Intersport, Flanco, EMag, Smyk, Douglas, Sabon, libraria Carturesti, DM, Animax, Kitchen Shop, toti operatorii de telefonie mobila si nu numai.
Zona de restaurante ofera o gama larga de optiuni internationale inclusiv KFC, McDonald’s, Brioche Doree, restaurantul libanez El-Bacha, bucataria italiana prin Pizza Dominium si Pizza Bonita, mancarea vietnameza prin Thang Long, restaurantul grecesc Spartan, Food of Persia si altele.
In ceea ce priveste partea de divertisment si petrecere a timpului liber, AFI Europe a optat pentru acelasi concept implementat si in centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, ce include complexul Cinema City dotat cu 6 ecrane, un patinoar interior de 500 mp ce va fi functional tot timpul anului, un casino MaxBet, un loc de joaca pentru copii in interiorul mallului, arena pentru patinaj (patine sau role), Cinema XD (cinema virtual 6D), o zona cu console Play Station si o selectie variata de jocuri electronice.
Proiectul, dezvoltat de AFI Europe, ofera o suprafata totala inchiriabila de 33.000 mp, disponibila pe doua nivele. Parterul este rezervat serviciilor si activitatilor de zi cu zi, in timp ce etajul este dedicat modei. Activitatile de divertisment sunt localizate pe ambele etaje ale centrului comercial. Mallul are doua intrari principale conectate printr-un culoar central, oferindu-le astfel vizitatorilor o orientare usoara si familiara. Acest lucru, alaturi de un acoperis transparent cu vedere la cer si coridoare largi fara coloane care sa blocheze vederea.
Vizitatorii mallului au la dipozitie 1.000 de locuri de parcare, dintre care 300 sunt localizate in parcarea subterana.