Flanco Retail demareaza programul “Asteptarile tale sunt prioritatile noastre”, concretizandu-se printr-o serie de zece initiative. Cele mai importante puncte ale programului vizeaza livrarea, garantia, posibilitatea de retur, serviciile de finantare si asistenta, consilierea cumparatorilor si promptitudinea servicii.

Cele 10 prioritati pe care Flanco si le-a asumat si le-a implementat, pornind de la ce asteapta clientii de la un retailer electro-IT sunt urmatoarele:
–      Transport pana in casa;

–      Garantia All Inclusive;

–      Retur in 31 de zile;

–      Consultanta specializata;

–      Cel mai bun raport calitate pret;

–      Credit pe loc, in magazin;

–      Call center 7/7;

–      Programul de fidelitate Mereu Flanco;

–      Initierea discutiei cu un client in 3’, dupa intrarea in magazin;

–      Colectare deseuri electrocasnice.

„Retailul modern a trecut de etapa in care singurul lucru care conta erau produsele in sine”, spune Violeta Luca, CEO Flanco.

In cazul in care un client nu beneficiaza de acele servicii asumate de catre Flanco si care pot fi usor cuantificabile, va primi un voucher in valoare de 50 de lei, conform conditiilor din regulamentul campaniei.