Compania Albalact a inregistrat la finele celui de-al treilea trimestru financiar din 2013 o cifra de afaceri  cu 25% mai mare decat cea raportata in aceeasi perioada a anului trecut -peste 307 milioane de lei, in timp ce profitul s-a dublat la aproximativ 1,2 milioane de euro.

Rezultatele vin si ca urmare a dezvoltarii portofoliului de branza de vaci  Raraul, pentru care compania a facut investitii noi in fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul doi in topul producatorilor de branza proaspata de vaci (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013). Extind erea  continua si in categoria iaurt ce a introdus Albalact in topul primilor trei producatori de iaurt din Romania. Albalact a adus pe piata in ultimul an si un brand nou: Fruzu este cel mai tanar brand al companiei, activ in piata iaurturilor cu fructe din Romania.

Producatorul este unul dintre primii trei producatori de lapte ce produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul.