Vanzarile de marca proprie in total vanzari (exprimate cantitativ) se situeaza in Romania in jurul valorii de 12%, fata de situatia din Spania si Elvetia unde peste 50% reprezinta vanzarile de marci private si cea din Marea Britanie, Belgia si Portugalia unde acest procent ajunge la peste 40%, potrivit unei analize a Consiliului Concurentei.

Aceasta analiza asupra vanzarilor in cele mai mari lanturi de magazine a reliefat faptul ca Lidl se afla pe primul loc in topul retailerilor cu cele mai mari vanzari de marca proprie.

Marcile proprii prezente in lantul Lidl sunt furnizate atat de producatori romani, cat si din import (preponderent tari ale Uniunii Europene). Furnizorii romani sunt majoritari pe categoriile carne, oua, ulei, in timp ce pe categoriile lactate si mezeluri predomina produsele din import.

Analizand evolutia ponderii marcii proprii in cazul vanzarilor Lidl se constata ca aceasta  s-a dublat in perioada 2010 – 2012 (perioada preluarii Plus de catre Lidl).