Lantul de restaurante de tip fast-food KFC doreste sa se axeze in 2014 pe extinderea restaurantelor de tip drive thru, potrivit directorului general al companiei, Mark Hilton citat de Mediafax, care a anuntat inaugurarea in acest an a cel putin doua unitati de acest tip in Bucuresti.
“In urma deschiderii unitatilor drive thru in Bucuresti, Baneasa si Dristor, credem ca acest model are un potential mare de crestere, de aceea avem in plan sa deschidem cel putin alte doua noi restaurante de acest tip in Bucuresti anul acesta. In plus, vom lua in considerare oportunitatile viitoare care vor aparea, in mall sau stradal. Targetul nostru este sa deschidem in jur de 3 – 5 restaurante in 2014 si ne propunem sa mentinem acest trend in urmatorii ani “, a declarat Mark Hilton facand referire la rezultatele celor cinci unitati drive thru detinute in Bucuresti, Arad, Iasi si Sibiu.
Investitia medie intr-un restaurant intr-un mall este de aproximativ 350.000 euro, in timp ce fondurile alocate pentru locatiile de tip drive thru pot ajunge la 700.000 de euro.
Anul trecut, cele 51 de restaurante KFC au deservit peste 20 de milioane de clienti, primele trei produse preferate de acestia fiind Crispy Strips, aripioarele picante si sosul de usturoi.
“Este prea devreme sa spunem acum cat de mult au crescut vanzarile in 2013, insa cu siguranta a fost vorba despre o crestere, aceasta fiind sustinuta de inaugurarea a patru restaurante KFC, la Baia Mare, Ploiesti, Galati si in noul centru comercial din Bucuresti, Promenada”, a aratat Hilton.