Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 31,2 milioane de euro, cu 14% mai mare fata de valoarea din 2012.
“Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atat in categoria de cosmetice, cat si in categoria de curatenie”, se arata intr-un comunicat al Farmec.
Tot anul trecut, compania a inaugurat un magazin de brand al companiei, in Cluj-Napoca, care face parte dintr-un proiect mai amplu, denumit Centrul de frumusete Farmec, si care a presupus o investitie de 360.000 de euro, precum si un magazin de prezentare in Budapesta, in cadrul caruia functioneaza si un salon de infrumusetare. Anul acesta, Farmec va continua strategia de investitii in activitatile de cercetare si dezvoltare de noi produse pentru ingrijirea personala si curatenia casei, urmarind, in acelasi timp, cresterea ponderii exporturilor din cifra totala de afaceri.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.