Compania de vanzari directe Amway Romania si-a planificat o usoara crestere a cifrei de afaceri in acest an, la 23 milioane de dolari, sustinuta printre altele de lansarea de noi produse, in special in categoriile de frumusete si nutritie, potrivit Mediafax.
Potrivit companiei produsele cosmetice si de ingrijire personala genereaza 41% din rulaj, cele de sanatate si nutritie 26%, iar diferenta de 33% este acoperita de produsele pentru ingrijirea locuintei.
“Anul 2012 a fost un an de investitii strategice, atat in noul centru de afaceri, in birouri, cat si in noua platforma online, investitii care s-au ridicat la 350.000 de dolari. Totodata, a fost un an plin de lansari. In baza datelor de pana acum putem sa confirmam ca ne aflam in parametrii planificati de companie pentru consolidarea afacerii din Romania, iar acest rezultat va mentine performantele Amway Romania in «top zece» Amway pe pietele din Europa”, a declarat directorul general al companiei, Ioana Enache.