Brandurile Zara, Bershka si Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho si Uterque se dovedesc din ce in ce mai atractive, acestea determinand o crestere a profitului grupului spaniol care le detine – Inditex, de 32 de procente in prima jumatate a lui 2012, ajungand la aproape un miliard de euro (944 milioane), potrivit ultimului raport financiar.
Cele mai importante cresteri le-a raportat brandul Zara, de respectiv 20% la 4,8 miliarde de euro. La o distanta considerabila se afla bradurile Stradivarius cu o crestere de 15% la 455 milioane de euro, Pull&Bear cu o crestere de 13% la 468 milioane de euro, Zara Home +12% (la 150 milioane), Bershka +11% (la 666 milioane). Massimo Dutti a avut o crestere de doar 7%, dar ca valoare a vanzarilor este al treilea brand din grup.
Cresterea vanzarilor Zara, Stradivarius si Pull&Bear se alimenteaza si din noile magazine deschise, 33 la numar in primul semestru pentru Zara, 32 pentru Stradivarius si 23 de unitati Pull&Bear.
Inditex a mai anuntat ca in primele sase luni ale acestui an a deschis 166 de noi magazine, astfel ca, in prezent, spaniolii opereaza o retea de 5.693 de magazine in 85 de tari din intreaga lume. In Romania, Inditex are 84 de magazine.