Amazon.com e in continuare  considerat cel mai de incredere magazin online potrivit unui raport ForeSee’s Holiday E-Retail Satisfaction Index citat de Reuters.

“Experienta pozitiva pe care o au clientii virtuali contribuie in final la cresterea profitului”‘ a declarat Larry Freed, presedintele ForeSee, companie ce masoara satisfactia clientilor in privinta unor companii.

Amazon a obtinut cel mai bun scor in ultimii opt ani, datorita marfii variate si a usurintei de utilizare.

“Au facut o treaba buna in realizarea unui standard de calitate pentru restul competitorilor”, a adaugat Freed despre Amazon ce a obtinut un punctaj de 88 de puncte din 100, in timp ce LlBean.com a obtinut 85 de puncte, iar Gilt.com si Fingerhurt.com au obtinut 75 de puncte.

Satisfactia clientilor a scazut in cazul magazinelor online Apple cu 3 puncte si Dell cu 2 puncte.

Raportul ForeSee s-a bazat pe mai mult de 24.000 de chestionare completate de vizitatorii celor mai importante 100 magazine online in perioada noiembrie-decembrie.