Frisbo, prima platforma de e-fulfillment, preia gestionarea magazinului online Leonardo

E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor in numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, impachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazandu-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor.
Cu sediul central in Brasov, Frisbo detine o infrastructura de 1.400 de metri patrati din care isi propune sa deserveasca mai multe magazine online.
Serviciul se adreseaza in special start-up-urilor de e-commerce, oferindu-le flexibilitate in depozitarea, gestionarea, preluarea si livrarea produselor lor. „Aspectele operationale sunt dificil de gestionat, iar optimizarea costurilor cu acestea, in special cand focusul este pe piata sau pe produs, este o provocare pentru orice magazin online”, a declarat Bogdan Colceriu, CEO Frisbo. Acesta a mentionat ca clientul plateste in functie de succesul propriului magazin online. Preturile sunt in functie de comenzile preluate sau de marfa depozitata, astfel incat costul operational este direct proportional cu vanzarile realizate.
In primul an de la lansare, reprezentantul Frisbo estimeaza ca doar pentru cele doua magazine din portofoliul actual va rula comenzi in valoare de peste un milion de euro.
No related posts.