Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov, a inregistrat in luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei si vanzari de peste 300.000 sticle, in crestere cu aproximativ 15% fata de perioada similara a anului trecut. Cresterea afacerilor a fost generata de cele doua sarbatori care au marcat aceasta luna, Valentine’s Day si Dragobetele.

“Cu ocazia celor doua sarbatori, romanii au consumat mai mult vin. Chiar si cei care in mod normal nu consuma bauturi alcoolice, credem noi ca au ciocnit un pahar de vin. De cativa ani, in aceasta perioada a anului resimtim o crestere a vanzarile la vinuri premium”, a declarat Oana Belu, actionar Domeniile Ostrov.

Compania a inregistrat in aceasta perioada o crestere a sectorului HoReCa. Acesta reprezinta 70 de procente in totalul vanzarilor. “Intr-o luna obisnuita, ponderea sectorului HoReCa in totalul vanzarilor reprezinta 30 de procente, in timp ce anul acesta in februarie a reprezentat 70%. De aici intelegem ca anul acesta romanii au sarbatorit Valentine’s Day si Dragobetele in oras, la restaurante si in puburi. Este drept ca aceasta crestere este sustinuta de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare in ultimii ani la Domeniile Ostrov, atat ca numar de localuri, cat si ca oferta pe gamele de vin premium. In 2013 ne-am dublat numarul de localuri HoReCa la nivel national”, a adaugat Oana Belu.

Vinurile albe si-au pastrat locul in topul preferintelor consumatorilor, reprezentand acum 70 de procente din totalul vanzarilor, iar cele rosii si rose 30 de procente.