Dupa doar cinci ani de prezenta pe piata locala, retailerul american de imbracaminte Gap si-a inchis si ultimul magazin activ din Romania din Baneasa Shopping City si primul inaugurat pe plan local de  grupul elen Marinopoulous ce detinea franciza.

Inainte de aceasta decizie, Gap avea magazine in Baneasa Shopping City, Plaza Romania Militari si Sun Plaza.

Acesta este unul dintre cele mai mare esecuri ale unui retailer de imbracaminte venit in Romania, dupa cele ale grecilor de la Spriders si ale francezilor de la Kiab. Esecul e cu atat mai dureros cu cat Gap este al treilea cel mai mare retailer de imbracaminte din lume. Situatia nu e insa o exceptie pentru acest brand, dupa ce recent a iesit din piata din Serbia dupa o activitate de doar doi ani.

Potrivit planurilor specificate de companie ce au fost determinate si de scaderile din ultimul trimestru de 7%, brandul se va extinde in China, o tara considerata cu mare potential. Aici vrea sa inaugureze 30 de magazine Gap si inca cinci sub brandul Old Navy.

Gap Inc. opereaza sase divizii majore: Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta si INTERMIX. Retailerul Gap comercializeaza imbracaminte, accesorii si produse de ingrijire pentru barbati, femei si copii. Are peste 3.100 de magazine proprii deschise in intreaga lume si 375 de magazine prin francize.