Produsele destinate ingrijirii tenului realizeaza circa 65% din business-ul anual al producatorului local de produse cosmetice Cosmetic Plant cu o capacitate de productie de 1,5 milioane de produse anual.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant „Dincolo de interesul tot mai mare al romanilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care aproximativ 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2013 a fost reprezentata de produsele din acest segment este si faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am facut cunoscuti pe piata”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat ca pe locul al doilea in topul vanzarilor se afla produsele pentru protectia solara, cu circa 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru ingrijirea parului – 10%. Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp si de cele pentru mamici. Potrivit reprezentantei companiei, procentele ar urma sa ramana neschimbate si in acest an.

Pentru anul in curs, compania mizeaza pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013.

In acest moment, capacitatea de productie a fabricii din Cluj-Napoca este de 1,5 milioane de produse pe an, urmand sa fie majorata in toamna acestui an, odata cu finalizarea unui amplu plan de investitii.