Kenvelo se transforma in KVL. Urmatorul pas: un magazin online programat pentru sfarsitul lui 2015

Cel mai profitabil magazin Kenvelo atat din Romania, cat si din grup, Kenvelo Afi Palace Cotroceni a fost rebranduit in KVL. Este primul pas spre modernizarea brandului de fashion prezent pe piata locala din 1999. Un alt pas major in dezvoltarea acestuia  va avea loc in al treilea semestru din 2015 cand a fost programata lansarea magazinului online.

ILESH SAJNANI, CEO Kenvelo Group  si PHILIPPE BESADOUX, CEO Kenvelo Group România

ILESH SAJNANI, CEO Kenvelo Group si PHILIPPE BESADOUX, CEO Kenvelo Group România


Rebranduirea sub aceasta noua identitate vizuala (KVL)  a tuturor celor 42 de magazine din 22 de orase din Romania ar urma sa se finalizeze in urmatorii doi ani. Dorinta de schimbare a fost determinata in principal de aglomerarea pietei de fashion din Romania atat din centrele comerciale, cat si din spatiul online,  dar si de riscul imbatranirii morale a brandului Kenvelo potrivit lui Nilesh M. Sajnani CEO si actionar majoritar al brandului Kenvelo Group si lui Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group Romania. Rebranduirea va fi sustinuta si de un magazin online care va fi lansat in trimestrul al treilea din 2015.

Nu stiu cat vom investi in total in rebrandurire, fiindca nu avem un buget prestabilit. Din fericire suntem doi actionari principali si deciziile se iau foarte repede.  Mai intai vom observa cum functioneaza magazinul rebranduit din AFI Palace Cotroceni, vom analiza rezultatele si reactia clientului. In functie de datele inregistrate aici vom continua rebranduirea. Investitia in acest prim magazin s-a ridicat la 80.000 de euro”, a declarat Sajnani pentru Retailers.ro, care a subliniat ca rebranduirea inseamna schimbarea conceptului magazinului, dar nu si a produselor.

“Produsele sunt la fel. Usor de cumparat, usor de purtat. Vom pastra de asemenea acelasi nivel al preturilor. Tot ce vom schimba este experienta consumatorului”, a adaugat Sajnani.
Reamenajarea magazinului KVL ofera publicului mai buna vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate si gruparea mai clara a produselor, pentru o decizie de achizitie mai facila.

Noul KVL Afi Palace Cotroceni


In ultimii sase ani in Romania au existat mai multe schimbari strategice ale brandului Kenvelo, precum inchiderea magazinelor mai putin profitabile sau micsorarea spatiilor, in paralel cu cresterea investitiilor in locatiile mai promitatoare. In perioada 2008-2009 au fost inchise in jur de 35 magazine.

Ne-a luat trei ani sa curatam reteaua si sa redevenim profitabili. A fost foarte greu, dar acum reteaua e curata. De aceea anul acesta nu am inchis niciun magazin si am deschis doua magazine unul in Sun Plaza si unul in Cora Alexandria.  In ceea ce priveste dezvoltarea, in prezent, sunt planificate deja cinci noi deschideri, printre care le-as mentiona pe cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brasov, Park Lake Bucharest. Evident mai sunt alte proiecte care concureaza cu acestea. Dar noi vom merge cu castigatorii», a declarat Philippe Besadoux pentru Retailers.ro.


Intrebat despre extinderea in Centrul Vechi al Capitalei, Besadoux a raspuns :  “Singurul brand curajos care a crezut in Centrul Vechi a fost H&M. Avem si noi un magazin in centru, dar il pastram nu datorita vanzarilor, ci a celor 25 mp de vitrina care ne face o reclama foarte buna. In rest, cred ca romanii iubesc mallurile, in mare parte din cauza vremii foarte agresive din Romania – cu veri foarte calde si ierni foarte reci”.

Dezvoltarea brandului , acum KVL, va avea loc si online.

“Ne-am intalnit cu cateva companii cu care am discutat despre dezvoltarea in mediul online.  Acestia ne-au trimis oferte cuprinse intre 50.000 si 250.000 de euro. Dar nu e atat de simplu. Vorbim despre o investitie destul de mare si daca nu depui efortul necesar – financiar, resurse umane, risti sa esuezi si sa dezamagesti clientul. Am vazut multe astfel de exemple, dar pe de alta parte am vazut companii care au investit un milion de euro si care au vanzari de 45 milioane de euro. Planul este ca in trimestrul al treilea din 2015 sa vindem online printr-un site dedicat pentru toate cele cinci tari in care suntem prezenti”, a declarat Nilesh M. Sajnani.

Pana la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimata sa ajunga la aproximativ 20 milioane de euro.
“Nu stim exact ce cota de piata avem in Romania. As vrea sa spun 10%, dar nu cred ca e. Dar suntem multumiti de ceea ce avem. Desi suntem prezenti din 1999, brandul Kenvelo este bine vazut de public, fapt pentru care si ne concentram atentia pe piata din Romania”, a adaugat pentru Retailers.ro Sajnani.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2021 All Rights Reserved