Retailerul online eMAG.ro lanseaza brandul propriu de haine – RELEASE, sub care va oferi clientilor sai mini-colectii ce se vor schimba la fiecare doua luni.

Firefox_Screenshot_2015-04-01T05-31-39.752Z“Dorim sa incurajam tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE si ne propunem sa avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem in plan sa dezvoltam o scoala dedicata tinerilor designeri, “Scoala de talente Fashion”, in cadrul careia ii vom stimula sa participe si sa se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.

In acelasi timp a intrat pe segmentul modei adaugand o categorie de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, pentru care estimeaza vanzari de 7,5 de milioane euro in primul an.

In prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul urmator va fi extinsa la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.

“Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.