PepsiCo acordă burse pentru brandurile aflate la început de drum

Grupul american PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentelor și băuturilor la nivel mondial, a lansat programul PepsiCo Nutrition Greenhouse care susține creşterea şi dezvoltarea brandurilor din sectorul alimentar şi al băuturilor dedicate unui stil de viață echilibrat, prin acordarea a opt burse de 25.000 euro şi a unui premiu de 100.000 euro pentru ideile noi în domeniul nutriției.
Programul se axează pe produsele destinate consumatorilor europeni şi îşi propune să identifice opt branduri inovatoare din sfera nutriţională. Companiile selectate vor primi fonduri şi oportunitatea de a colabora cu experți în branding ai PepsiCo.
Anreprenorii, ale căror afaceri înregistrează vânzări de cel mult două milioane euro, pot afla mai multe detalii despre acest program și pot să aplice pentru burse pe site-ul nutritiongreenhouse.com până pe data de 15 mai 2017.
Fiecare dintre companiile alese va primi o bursă în valoare de 25.000 euro, iar timp de şase luni, fiecare va avea posibilitatea de a lua parte la evenimente diverse, primind ajutor inclusiv de la directori a căror expertiză îi va ajuta să identifice provocările imediate pentru a obţine o creştere rapidă în piaţă. La sfârşitul programului, compania câştigătoare va fi premiată cu 100.000 euro, având posibilitatea de a-şi continua expansiunea.
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul grupului american din industria alimentară de a deschide drumurile către inovaţii şi de a colabora cu antreprenori şi persoane cu spirit inovator, care contribuie la dezvoltarea industriei de alimente şi băuturi.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana.
Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste un miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
No related posts.