Dorna și Salvați copiii, 700.000 € pentru 60 de maternități din România

Dorna și Salvați Copiii România au lansat weekend-ul acesta, alături de Simona Halep, proiectul „Strigăt de viață” – un apel către toți românii de a susține dreptul la viață al bebelușilor născuți prematur. Proiectul, parte a campaniei Grijă pentru copii, ajunsă deja la ediția cu numărul 7, a fost lansat printr-un concert extraordinar susținut de Orchestra Națională Radio la Sala Radio din București.

Astfel, campania “Grijă pentru copii” a ajuns anul acesta la cea de-a 7-a ediție. În tot acest timp, Dorna și Salvați copiii au dotat 60 de maternități din România cu 96 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuților prematur, în valoare aproximativă de 700.000 de euro.

„Toții știm, fie că suntem sau nu părinți, că există un moment critic atunci când un copil vine pe lume: plânsul de la naștere. Acel prim strigăt care îi anunță pe toți cei prezenți că bebelușul s-a născut și este pregatit pentru viață. Pentru unii părinți, acest sunet se lasă așteptat. Și cred că liniștea din acel moment marcheaza de fapt unul dintre cele mai durerose clipe din viata unei mame. Cu acest gand, ii invitam toți românii să dea share mesajelor #StrigatDeViata de pe site-ul Dorna.ro. Împreună putem ajuta mai mult decât credem”, a declarat Miruna Smeureanu (foto mai jos), Director de Marketing al Coca-Cola România.

„O naștere prematură înseamnă, de cele mai multe ori, o luptă între viață și moarte. Din păcate, România este pe primele locuri în lume la acest capitol și, pe lângă ajutorul pe care îl oferim prin aparatură de specialitate, este nevoie ca această campanie să fie una de informare. Este important ca mamele să știe ce trebuie să facă în timpul sarcinii, astfel încât să nu ajungă în situația de a naște mai devreme de termen”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

La finalul campaniei, Dorna, cu sprijinul Salvați Copiii România, va dona, ca și în anii precendenți, echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur, către maternitățile care au nevoie de ele.

„Trebuie să fim alături de cei mai mici dintre ei, pentru că ei nu au putere să lupte singuri. Și eu, ca sportiv de performanță, știu cât de importantă este susținerea oamenilor din jurul meu, fie că vorbim despre un gând bun scris, fie despre strigătele de încurajare care vin din tribună”, a spus Simona Halep, ambasadorul campaniei “Grijă pentru copii

Despre Dorna și copiii născuți prematur

În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătății în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului (IOMC) ‘Alfred Rusescu’, unul din zece copii se naște prematur, având nevoie de atenție specială chiar din prima oră de viață.

Nașterea înainte de termen îi lasă bebelușului mai puțin timp pentru dezvoltarea și maturizarea intrauterină, printre consecințe numărându-se greutatea scăzută la naștere și riscul crescut de apariție a afecțiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.

Apa reprezintă 79% din corpul unui bebeluș, ajută la digestie, la absorbția alimentelor, reglează temperatura corpului și circulația sângelui, transportă nutrienții și oxigenul către celule și elimină toxinele. Apa este al doilea element vital după oxigen, iar hidratarea corespunzătoare reprezintă o condiție de bază pentru menținerea sănătății organismului.

Dorna Izvorul Alb este recomandată atât în alimentația zilnică a femeilor însărcinate, cât și a proaspetelor mămici care alăptează, datorită conținutului scăzut de sodiu. În plus, este ideală pentru pregătirea hranei bebelușilor și hidratarea lor zilnică.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola,  portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Grupul are cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatori în peste 200 de ţări, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Împreună cu partenerii de îmbuteliere, Grupul este în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Mai precis, în România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Despre Organizaţia Salvaţi Copiii

Până acum, datorită investițiilor făcute de Salvați Copiii România în 78 de maternități, în valoare de 3.120.000 eur, 34.000 de nou-născuți au primit o șansă la viață, pentru că au primit asistență medicală adecvată.

Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală, asociație de utilitate publică, non-profit, neafiliată politic său religios, care militează activ pentru protecția drepturilor copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului, cu Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene și cu legislația României.

În cei 28 de ani de activitate, peste 1.750.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2019 All Rights Reserved