Coca-Cola Energy, prima băutură energizantă sub brandul Coca-Cola

De azi, 15 aprilie, există pe piaţa din România şi Coca-Cola Energy, prima băutură energizantă lansată sub brandul Coca-Cola.
Compania Coca-Cola plănuiește să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene.
Noua băutură energizantă conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină. Va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, oferindu-le consumatorilor o opțiune fără zahăr și fără calorii.
Cele două produse vor fi disponibile în doze de 250 ml în rețelele de magazine.
„Coca-Cola Energy conţine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, a declarat Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business.
Concepută sub forma unei băuturi pentru tineri (18-35), Coca-Cola Energy va fi promovată în conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, în acord cu reglementările UNESDA, excluderea oricărei activități de sampling în proximitatea școlilor și niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.
Portofoliu de brand în evoluție: Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.
Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola, incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include şi mărci precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico.
Împreună cu partenerii de îmbuteliere, marea companie are peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori.
Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.