Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri din domeniul floristicii în România, a preluat recent florăria din zona de sosiri a aeroportului Henri Coandă din Otopeni. Noua florărie devine astfel cel de-al șaselea spațiu offline al Grupului Floria, care administrează și florăria online Floria.ro. Investiția în preluarea și reamenajarea florăriei se ridică la peste 50.000 euro. Spațiul va intra într-un program de modificare în următoarele luni, pentru a se încadra în conceptul Floria.

„Planurile de dezvoltare ale rețelei de florării Floria vizează extinderea, fie prin preluarea unor florării funcționale pe care să le reamenajăm după conceptul Floria, fie prin francizarea conceptului alături de parteneri. Nu excludem nici lansarea unor florării Floria noi, în măsura în care găsim spații potrivite, însă ne interesează mai mult preluarea unor florării deja existente” declară Andreea Uceanu, Director General Rețeaua Floria, compania care administrează florăriile din cadrul grupului omonim.

În 2017, rețeaua de florării Floria s-a extins cu trei noi spații: Floria Băneasa, deschisă în cadrul Băneasa Shopping City în martie, Floria Ploiești, florărie preluată la jumătatea anului și noua florărie din Aeroportul Otopeni. Investiția totală pentru extinderea rețelei de florării în acest an depășește 100.000 euro.

„Pe de-o parte anul acesta am urmărit consolidarea poziției, în special în zona de online unde suntem lideri de câțiva ani deja prin Floria.ro, dar și pentru florăriile deja deschise. Însă pe de altă parte, e important să continuăm dezvoltarea, atât în segmental corporate, unde prin divizia de amenajări am semnat proiecte importante, precum și prin preluări de spații noi care duc brandul Floria mai aproape de cumpărătorii din offline. Noi am pornit din online, unde brandul este foarte cunoscut și prima opțiune pentru un public larg în ceea ce privește transmiterea de flori către cineva drag, dar este esențial să fim cât mai prezenți și offline, încât brandul să devină prima opțiune și pentru achiziția de flori din florării. Din perspectiva aceasta, florăria din Otopeni, de la terminalul sosiri, este un spațiu ideal, pentru că pune în vederea publicului posibilitatea de a-i surprinde plăcut pe cei așteptați” adaugă Andreea Uceanu.

Floria.ro este o afacere care a împlinit anul acesta 7 ani de existență. A câștigat de cinci ori titlul „Florăria Anului” la Gala Premiilor eCommerce și din mai 2015 este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente. Pentru următorul an, Grupul Floria are în vedere dezvoltarea cu spații noi în orașele situate la 150-200km de București, prin preluarea de florării funcționale, sau prin deschiderea de florării noi.  În paralel, are loc un program de dezvoltare a rețelei de parteneri ai rețelei online, cu florării din toată țara care să gestioneze comenzile locale înregistrate pe platforma www.floria.ro.