Richard Widmann va prelua, de la începutul anului viitor, conducerea British American Tobacco (BAT) România. Odată cu numirea sa la conducerea subsidiarei locale, executivul va coordona și operațiunile BAT din Bulgaria, Serbia, Albania, Macedonia, Kosovo, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Slovenia și Croația.

Cu o experiență de 15 ani în cadrul companiei, Richard are o imagine de ansamblu asupra operațiunilor BAT, trecând de la poziția de director comercial în Malaezia și în Americi la cea de director de marketing în Africa de Sud, iar în ultimii patru ani îndeplinind rolul de director general al regiunii Europa Centrală și de Est a British American Tobacco.

„România este o țară importantă pentru British American Tobacco și de aceea, în ultimii 20 de ani, am investit constant aici, în fabrica de la Ploiești, în angajații noștri și pentru dezvoltarea întregii afaceri. Faptul că România a fost aleasă ca lider regional demonstrează atât potențialul său de creștere cât și angajamentul nostru ferm față de viitor”, a declarat Richard Widmann.

Gemma Webb, actualul director general al British American Tobacco România, va prelua, începând cu 1 ianuarie 2018, poziția aceeași poziție în cadrul subsidiarei Regatul Unit & Irlanda, precum și responsabilitățile pentru Europa de Vest în domeniul produselor de nouă generație.

Gemma s-a alăturat BAT în 2001 și, înainte de a veni în România în 2012, a ocupat o serie de funcții executive la nivel global.

„În cei șase ani în care am coordonat activitățile British American Tobacco în România am fost martora unor schimbări pozitive pentru companie și pentru România. În timpul mandatului meu, echipa din România aproape s-a dublat și a ajuns astfel la aproximativ 2.500 de oameni care, fără excepții, au avut rezultate uimitoare. Datorită tuturor acestor perfomanțe individuale și de echipă compania este astăzi lider în România, cu o cotă de piață de peste 55% ”, a spus Gemma Webb.

Noua structură de organizare a companiei va îmbunătăți alocarea resurselor și va eficientiza procesul decizional în țările și pentru categoriile de produse implicate.

British American Tobacco este cel mai mare jucător de pe piața tutunului din România, cu o cotă de piață de 55%.