O fabrică de clătite româneşti vinde în Auchan

Pachete cu clătite ambalate pot fi găsite pe rafturile magazinelor Auchan din București după ce grupul de firme Presage/Micro Food Company a anunțat deschiderea primei fabrici de clătite ready made și intrarea în retail a brandului românesc Clatette.

Grupul de firme are capital 100% românesc iar fondatoarea este Georgiana Gheorghe (foto).

Partea interesantă este şi că aceste pacheţele cu clătite pot fi comandate și pentru petreceri corporate sau private.

Detalii

Clatette se regăsește, începand cu luna martie, cu 3 sortimente pe rafturile magazinelor Auchan din București : foi de clătite clasic (făina, ouă, lapte), foi de clătite cu cacao&rom şi foi de clătite cu scorțișoară. Produsul finit, aflat în magazine, este rezultatul împachetării a 12 foi de clătite proaspete, produse din ingrediente naturale, ambalate în vid.

De asemenea, clătitele proaspete, din ingrediente naturale, se distribuie și pe canale HoReCa, cu precădere în cantinele școlilor și grădinițelor publice și private, dar pot fi comandate și pentru petreceri corporate sau private.

Clatette este primul brand autohton de clatite ready made și își propune să devină rapid unul dintre deserturile preferate cumpărate pentru a fi servite acasă.

Produsele se adresează consumatorului tânăr, modern, din mediul urban.

Clătitele au un gramaj de 200 – 250 gr/pac, un tabel nutrițional foarte echilibrat și adaos redus de zahăr. În portofoilul Clatette se regăsesc cel puțin 10 rețete, însă în piată au fost distribuite pe diferite canale, 7 dintre acestea; 5 ca baze pentru pentru deserturi : foi de clătite simple cu faină albă, cu cacao&rom, cu scorțisoară, cu vanilie Bourbon, cu mentă uscată mărunțită și două rețete fără zahăr, ce pot fi folosite ca baze pentru gustări rapide: foi de clătite cu făină integrală (fără zahăr) și cu busuioc uscat mărunțit.

Finanţarea

Urmare a două finanțări bancare (Banca Transilvania și BCR) în valoare de 450.000 lei și a propriului capital, investiția pentru punerea pe piață a brandului Clatette se ridică la peste 130.000 de euro, bani investiți în amenajare spațiu, utilaje producție și ambalare, mașină transport, softuri de gestiune, echipamente de lucru, analize și certificări pentru standarde food safety, branding și marketing.

“Am gândit acest produs având în minte două lucruri: femeia modernă, mai mult sau mai puțin sofisticată, independentă, foarte activă, care preferă să petreacă fără griji cât mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fără să petreacă prea mult timp în bucătărie, dar care este totuși foarte atentă la eticheta produselor pe care le achiziționează și le pregătește pentru cei dragi. Uitându-ne la trend-ul crescător de consum al produselor ready meal şi fresh food, din ultimii 2 ani, coroborat cu atenția sporită a românilor pentru produse autohtone și clean label, sunt optimistă în reușita proiectului nostru și în dezvoltarea următoarelor sortimente pe care le avem în lucru, cu adresabilitate și mai mare, incluzând consumatorul în mișcare, ce preferă gustările ready To Go”, a declarat Georgiana Gheorghe, fondatoare Clatette.



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2018 All Rights Reserved