Daniel Guzu, cel care a pus bazele companiilor de materiale de constructii Duraziv si Fabryo si totodata proprietarul domeniului viticol si pomicol Casa Panciu, isi indreapta atentia catre dulceturile si sucurile produse din ingrediente naturale prin lansarea unui nou brand pe piata din Romania -“Ana are”.

Printre produsele “Ana are” , care vor face concurenta brandului local natural Topoloveni, se vor regasi sucul de mere si dulceturile de cirese, visine si nuci verzi, fabricate in incinta halei de pe domeniul Casa Punciu, din satul Sarbi, judetul Vrancea.

„Imi doresc ca toate business-urile pe care le dezvolt in acest moment sa respecte natura si sa elimine poluarea industriala. Am implementat principiile de protectie a mediului inca din primii ani de antreprenoriat, iar de cativa ani, de cand am inceput si investitiile in agricultura, aceasta tema eco a devenit o preocupare principala pentru mine”,a  afirmat omul de afaceri Daniel Guzu.

Daniel Guzu mai detine si o podgorie ale carei roade ajung in crama Casa Ponciu.„Am inceput cu vinuri care valorifica la maximum potentialul acestei zone si ne-am extins usor spre alte produse naturale”, precizeaza Daniel Guzu.

Cu o strategie de marketing bine implementata inca de la botezul brandului,  “Ana are” isi propune ca pana la sfarsitul anului sa isi extinda numarul de produse prin lansarea unei varietati de gemuri naturale.

Produsele “Ana are” pot fi gasite pe rafturile unor puncte de desfacere, insa si online, producatorul asigurand transportul  pentru minim sase produse comandate. Iar in cazul in care cumparatorul nu este multumit de produs, poate restitui marfa in termen de cinci zile, costurile de returnare fiind achitate tot de producator.