Ursus Breweries își extinde gama de beri de import și aduce în România beri craft. Este vorba de Meantime, lansată în trei variante – Meantime London Lager, Meantime London Pale Ale, Meantime Yakima Red. Cele trei specialități ale brandului Meantime se alătură, în portofoliul „Jurnalul unui connaisseur”, brandurilor Efes (Turcia), Grolsch Weizen (Olanda) și St. Sfefanus (Belgia).

„După Olanda, Turcia și Belgia, Anglia a fost următoarea destinație în călătoria noastră de unde am selectat încă o specialitate de bere pentru portofoliul nostru de beri de import. Pasiunea și curiozitatea ne-au condus către fascinanta Londra, unde am cunoscut o bere craft autohtonă, cu un spirit liber. Meantime este o alegere excelentă oriunde te-ai afla în lume, care îți oferă experiența vibrantă și autentică a Londrei”, a declarat Bogdan Jianu (foto mai sus), Brand Manager Ursus Breweries.

 „Jurnalul unui Connaisseur” este un concept ce urmărește, prin intermediul unui călător, poveștile berilor de import și experiența locală a țărilor din care acestea provin: Olanda, Turcia, Belgia și Anglia.

Varianta Meantime London Lager este o bere maturată, nepasteurizată, cu o aromă perfecționată în decursul a 20 de ani. Aceasta îmbină aromele clasice ale malțului din partea de est a Angliei și hameiul din Kent.

Varianta Meantime London Pale Ale, o bere craft care combină hameiurile americane Centennial și American Cascade cu cel englezesc, cu arome de citrice și gust amărui.

O bere specială, Meantime Yakima Red este creată pentru cei care preferă o altfel de bere în favoarea celei amărui. Produsă din alăturarea a cinci soiuri de hamei din Valea Yakima, Washington, Meantime Yakima Red este o bere de culoare roșu rubiniu, care reține gustul amărui cu notele fructate provenite din tipurile de hamei.

Cele trei specialități ale brandului Meantime se alătură, în portofoliul „Jurnalul unui connaisseur”, brandurilor Efes (Turcia), Grolsch Weizen (Olanda) și St. Sfefanus (Belgia), completând călătoria prin diferitele culturi și arome ale lumii.

Provenită din Olanda, Grolsch Weizen este o bere de grâu premium, care îmbină aroma bananelor, perelor și cuișoarelor. Malțul de grâu și drojdia rămase în bere dau aspectul tulbure, completat de consistența fină a spumei.

Originare din Turcia, Efes Pilsener și Efes Draft, sunt beri care aduc și gustul mai puțin amărui dat de orez.

O bere cu o istorie de peste 700 sute de ani, St. Stefanus este o bere autentică de abație dedicată celor care preferă berile aromate și cu un conținut mai mare de alcool. St. Stefanus evoluează în sticlă după îmbuteliere, printr-un proces de refermentare, de la un gust fructat la unul mai complex și aromat. St. Stefanus este un brand creat în anul 1295 de călugării de la Mănăstirea Sfântul Ștefan din Belgia și păstrează metoda de fabricare încă din acele timpuri.

Despre Ursus Breweries

Marele producător Ursus Breweries are în portofoliu: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Azuga Nepasteurizată şi Stejar.

 Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu care include mărcile Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza  sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).