Brico Depôt a transformat 19 magazine Praktiker şi are 34 unităţi

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, a finalizat procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt. Noua rețea Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.
De asemenea, lanţul are peste 2.500 de angajaţi iar suprafaţa totală de vânzare este de 250.000 mp.
„Remodelarea s-a desfăşurat mult mai rapid decât atunci când Kingfisher a preluat Bricostore în 2013. Astfel că, după remodelarea magazilelor Praktiker, din 15 martie vorbim de un singur brand, Brico Depôt”, a declarat Adela Smeu (foto mai jos), CEO Brico Depôt România.
Tot la capitolul schimbări, dar trecând la produse, Adela Smeu a subliniat că Brico Depôt schimbă anual circa 20% din produsele comercializate. Cu alte cuvinte, sunt şanse mari ca de la an la an, magazinele să aibă foarte multe produse noi, altele decât în anul precedent.
Pe de altă parte, tot în ultima perioadă, după preluarea Praktiker, Brico Depôt a renunţat la şase magazine Praktiker. Acestea au fost în oraşele Arad, Braşov, Piteşti, Ploieşti, Focşani şi Bacău. Pe unele dintre acestea (Ploieşti şi Focşani), fostul proprietar al Praktiker, omul de afaceri turc Omer Susli, le-a transformat în Homelux, noul său lanţ de Home & Deco.
Revenind, recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse, pentru o amenajare personalizată a locuinței.
Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, în magazinele Brico Depôt, pe website și în aplicația Brico Depôt.
No related posts.