Restaurantele Subway din România sunt printre cele mai aglomerate din întreaga rețea Subway la nivel european. Anul trecut, media de clienți din cele 40 de unități Subway din țara noastră a fost cu 74% mai mare decât media europeană, rezultat ce a contribuit la avansul puternic al profitului pe 2019.

Valoarea bonului mediu la Subway România a crescut cu 14% în 2019 comparativ cu anul anterior.

“2019 a fost un an de excepție pentru Subway România: profitul a urcat semnificativ, stimulat de cererea crescută de produse, dar și de adoptarea unui design nou în restaurantele noastre, atractiv și foarte prietenos cu clienții. Avem cea mai bună și profitabilă piață din regiunea Europei Centrale și de Est și una dintre cele mai profitabile din Europa, ocupând locul al patrulea, după Islanda, Luxemburg și Lichtenstein. În medie, profitul înregistrat în restaurantele din România a fost cu 99% mai mare față de media europeană”, a declarat Rumen Radev (foto dreapta), Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.

Anul trecut, Subway România s-a concentrat pe optimizarea afacerii, ceea ce a dus la creșterea cu 18%, în medie, a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul brut a înregistrat un avans de 25% în perioada analizată.

“Vom continua planurile de redecorare a restaurantelor Subway, după ce în 2019 am extins conceptul Fresh Forward Décor în București, Pitești, Cluj-Napoca și Iași”, a declarat Andrei Trifan (foto stânga), Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov.

Planurile pentru 2020 ale Subway România vizează şi expansiunea rețelei, prin deschiderea de noi restaurante.

Despre Subway

  • Lanțul de restaurante Subway este prezent în peste 100 de țări, oferind circa 7 milioane de sandwich-uri în fiecare zi, la care se adaugă salate și wrap-uri.
  • Fondată în urmă cu aproximativ 55 de ani, de către Fred DeLuca, care avea la acel moment doar 17 ani, și prietenul său de familie, Dr. Peter Buck, Subway este și în prezent o afacere de familie. Compania lucrează cu aproximativ 21.000 de francizați.

Brandul Subway a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012.