real,- Hypermarket Romania a inteles nevoia consumatorilor romani de a gasi si cumpara produse (in special legume) din productia romaneasca astfel ca a pornit o campanie pentru incurajarea dezvoltarii producatorilor locali si aducerea a cat mai multor produse alimentare si nealimentare locale pe rafturile magazinelor sale.

Astfel la sfarsitul saptamanii a avut loc la Constanta primul targ de achizitii din Dobrogea, dedicat producatorilor locali din zona, prin care se urmareste dezvoltarea unor contracte de parteneriat cu micii intreprinzatori dobrogeni. La acesta au participat 20 de producatori locali care au expus peste 100 de produse apicole, preparate din carne, lactate, oua, produse de panificatie, legume si fructe.

Pana acum, real a organizat forumuri de informare si targuri de achizitii pentru producatorii din vestul tarii, la Timisoara si Oradea, in parteneriat cu autoritatile locale din cele doua judete.

Prezenta la un targ si declaratiile nu sunt insa suficiente. Dupa cum declara si producatorii prezenti, binevenite ar fi scaderea pretentiilor financiare ale marilor distribuitori pentru fiecare serviciu acrodat micilor producatori, pretentii care reduc profiturile si ii fac pe acestia sa gandeasca de doua ori intrarea in pietele marketurilor moderne.