Cumparatorii de produse electrocasnice premium sunt foarte atenti la design, la gradul de incorporare, dar si la caracteristicile eco si cele de eficienta energetica, potrivit distribuitorului de electrocasnice Miele Appliances.

“Romanii sunt foarte atenti la aspectul aparatelor, pe urmatoarele pozitii situandu-se trasaturi precum posibilitatea de combinare intre categorii diferite de produse sau de imbinare pe verticala ori pe orizontala a produselor de dimensiuni diferite”, considera Theofilos Romaios Sales&Administration Manager al companiei ce are ca target vanzari de 2,5 milioane de euro in 2012.

In plus, utilizatorii  premium prefera interfetele cu touch control, cu interfete intuitive precum iPhone-urile si iPad-urile, care permit un control mai facil.

In topul parametrilor cautati si apreciati de catre consumatorii romani de electrocasnice premium Miele se situeaza si caracteristicile eco ale produselor. “Consumatorii au inceput sa realizeze incet, dar sigur, importanta alegerii de produse prietenoase cu mediul, precum si ce semnifica aceste caracteristici atat pentru mediul inconjurator, cat si pentru economia casei lor”, explica Theofilos Romaios.