In primele trei luni de la inaugurarea magazinului de bricolaj Hornbach Timisoara, unitatea a inregistrat un trafic de 156.000 de persoane, din care 75% au facut si achizitii.

“Cel mai bine cumparate produse din magazinul din Timsioara sunt materialele de constructii, acestea putand fi achizitionate din zona de Drive-In, un concept ce permite intrarea pana la raft cu masina si care a fost foarte apreciat de timisoreniā€, a declarat Mugurel-Horia Rusu.

Printre produsele cumparate de clientii timisoreni, de la deschiderea magazinului si pana in prezent, se numara 30.000 mp de parchet laminat, 18.000 de pachete de polistiren, peste 26.000 de plante si mai mult de 30 tone de hrana de animale.

Montajul este unul din serviciile cele mai cerute ale unitatii.

Hornbach Timisoara a fost inaugurat in iulie 2012, fiind a cincea locatie detinuta de retailer pe piata locala, si o investitie de 30 de milioane de euro.