Vanzarile grupului Henkel au continuat sa creasca in trimestru al treilea cu 6,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, acestea datorandu-se unei cresteri importante din partea diviziei de detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei (+4,6%) si a diviziei de produse de infrumusetare si ingrijire personala (+3,3). In ultimele noua luni cresterea a fost de sase procent comparativ cu perioada din 2011.

In cazul diviziei de detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei  zona Americii Latine a raportat cresteri aproape de ordinul a doua cifre, Europa de Est de asemenea, in special in Rusia si Turcia. Si, in ciuda contextului geo-politic dificil, regiunea Africii si a Orientului Mijlociu a raportat rezultate foarte bune. In Europa de Vest, tarile care s-au diferentiat pozitiv au fost Franta si Italia.

Cat pentru divizia de ingrijire personala, pietele emergente care au avut o mare contributie la evolutia diviziei au fost: Asia (fara Japonia) si Africa/Orientul Mijlociu cu cresteri din nou de ordinul a doua cifre. Cresteri consistente s-au inregistrat si in Europa de Vest.

Per total vanzari, Europa de Vest reprezinta o treime din acestea, respectiv acelasi nivel ca in perioada similara a anului trecut. In schimb, vanzarile au crescut cu 12,2% in Africa si Orientul Mijlociu  si cu 6,5% in Europa de Est cu performante in Turcia si Rusia.

Grupul Henkel se asteapta sa finalizeze anul fiscal 2012 cu cresteri ale vanzarilor cuprinse intre 3 si 5%. Acesta estimeaza ca vanzarile diviziilor de bunuri de consum vor pastra tendinta pozitiva din ultimul timp, cu o usoara crestere de ordinul unei cifre.